horselife2

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 21:42

På 1 dag har vi fått 15 unika och 68 sidvisningar!!! 

Det flyter på ganska bra de här asså!!

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 21:39

Tja, ja kom på att ja ska på ridläger i 6 dagar. Så ja kmr inte att kunna blogga! Aja, Nora får sköta om bloggen. Hoppas du ser det här Nora gumman!!! För ja glömde av att säga d... elr... Aja, ses om 6 dagar!! <3

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 16:37

Hej Alla! Nu har jag precis varit i stan med mormor shoppat lite. Julia skrev tidigare idag att jag inte skulle ha internet men det är fixat! jag hoppas att ni som läser min och Julias blogg, gillar den och kanske tippsar folk...

Ja, i dag ska jag nog bara ta det lugnt P.G.A min och Julias "Kanin Promenad" HeHe...

Just det eftersom att jag och Julia har en Häst Blogg, så kommer vi såklart att lägga upp både foton och inlägg om hästar.                                           
       Tjarååååå!!!    

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 15:36

Jag är på väg till mormor nu.Men de va inte därför ja skrev. Nora är hos sin mormor i hovås. Och hon har inget internet, så det får bli jag som sköter om bloggen under tiden :-) jaja, jag har ju en annan blogg som jag tar hand om. Den heter: julialehes.blogg.seDet är där som ja e mest aktiv. Men ja ska försöka vara aktiv här oxå :-)Idag va ja på stan. Jag handlade: en bikini, en vit svart randig tröja, crocks och blåa puma byxor.

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 13:01

Nu har vi varit på en 1,5 timmes kanin promenad!   s  ååååå trötta!! På vägen hem, låg det en huggorm MITT på vägen! Nu sitter vi här, vid datorn o dricker läsk, käkar vindruvor och lyssnar på när Bella tuggar på sin leksak!

                                                     HejDå!     

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 11:00

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva men... Ja, nu är jag hemma hos Julia äter frukost och ska snart cykla och bada!     19 grader ute, Najs! Efter att vi badat ska jag till stan och shoppa! WoopWoop!!    Nu är jag i GBG hos Julia som sagt... jag bor ju i Stockolm. Imorn ska jag spela MiniGolf! YeeeY! 

Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 10:40





  

 

 


Av Julia & Nora :) - 30 juni 2012 10:22

Namn: Nora

Född: 16/11-00

Bor: Stockholm, Lidingö

Intressen: Ridning, golf, djur & kompisar

Allmänt: Ska bli vegeterian (efter frankrike-resan)

Djur: Katt (Pebles, bondkatt, 9 år)

 

Namn: Julia

Född: 12/10-99

Bor: GBG, Mölndal

Intressen: Ridning, dans, musik, djur & kompisar

Allmänt: Vegeterian, skilda föräldrar

Djur: Hund (Bella, Golden Retriver, 7,5 månader) hund (Lady, Engelsk Cocker Spaniel, 7, 5 år) kanin (Lucy, dvärg vädur, 2,5 år) hamster (Smulan, guldhamster, minns inte hur gammal) 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 girls, 1 horseworld!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest att göra när det har med hästar att göra?
 Pyssla om dom
 skritta
 trava
 galoppera
 hoppa
 rida dressyr
 rida gymkhana
 rida ut i skogen
 gosa m. hästen
 leka m.hästen
 gå promenader m.hästen
 häst-polo
 fälltävlan
 voltige
 häst-trav
 tölta
 titta på hästarna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards